Facebook annoncering

Facebook annoncering er en af de absolut mest effektive og avancerede medieplatform til annoncering. Platformen har over 2 milliarder aktive brugere på verdensplan og er dermed verdens største sociale medie målt på antallet af aktive brugere.

Facebook Annoncering Copenti

Hvad er Facebook annoncering?

 Facebook annoncering er annoncering i Facebook feeds, der oftest kommer mellem opslag og nyheder. Disse annonceringsplaceringer kan være mellem videoer, under videoer, i siden af Facebook feed og i Messenger. Facebook ejer i øvrigt Instagram, og derfor kan man administrere Instagram-kampagner fra Facebook. Du kan læse mere om Instagram annoncering her.

Facebook annoncering Retargeting Copenti

Facebook retargeting

Retargeting er en annonceringsteknik, hvor man kan nå ud til potentielle kunder, der måske søger et produkt inden for det emne, din virksomhed tilbyder, eller potentielle kunder som i forvejen har brandkendskab til din virksomhed.

Oftest henvender retargeting annoncering sig til de kundemålgrupper, som er klar til at købe dine produkter. De kan have kigget på dine produkter på din webshop, eller ledt via Google søgninger. 

Facebook retargeting er essentielt til at vejlede og få de potentielle kunder til at gennemføre deres køb. Det kan evt. være, at kunden er blevet forstyrret, imens de har kigget på din webshop, eller har skullet tjekke lignende produkter hos dine konkurrenter.

Få en fast Facebook annonceringsaftale

Facebook annoncering giver mulighed for at få din virksomheds budskab eksponeret for lige præcis dén målgruppe, Jeres produkter og brand er interessant for. Vi vil gerne hjælpe dig med at sælge mere via verdens førende sociale medie, Facebook.

Vi vil meget gerne høre om din virksomhed, målgrupper og behov, så vi kan udvikle en unik og eksklusiv annonceringsstrategi på Facebook til din virksomhed.

Kontakt os for at høre mere om dine muligheder for Facebook annoncering.

Facebook annoncering giver mere omsætning