Et skarpt SEO bureau

Vil du gerne opnå en højere organisk placering på Google? Så bør du investere i SEO optimering. Copenti ApS kan tilbyde nogle af Danmarks bedste SEO kompetencer.

Sådan arbejder vi med SEO

Få et overblik over vores fokusområder i SEO optimering herunder. Vi udvælger nogle relevante værktøjer som vi vil fokusere på til hver enkelte kunde. Der er ikke to kunder der er ens.
SEO analyse
Søgeordsanalyse
Hastighedsoptimering
Linkanalyser
SEO strategi
Tekstindhold og forfatning
Lokal SEO
Teknisk SEO
OnPage SEO
Linkbuilding
Effektmåling
Rapportering

SEO optimering øger din rangering på Google

Hvad kan effekten af SEO optimering være? En professionel SEO indsats kan medføre, at din hjemmeside opnår bedre rangering på relevante søgeord på Google. Dermed opnår du en øget eksponering til dine potentielle kunder.

100%

Tilfredse kunder

Priser på SEO optimering

Nedenstående skal ses som eksempler på priser. Vi er altid interesseret i at skabe en bæredygtig aftale for din virksomhed.
Basis
3 timers arbejde.

1995 kr./måned

En god plan til små virksomheder, som ønsker at komme i gang med SEO-optimering.
Søgeordsanalyse
Implementering af SEO tekster
Metabeskrivelse på SEO sider
Løbende ekstern linkbuilding
Synlighedsrapport hver måned
Hastighedsoptimering
Fast kontaktperson
Kom i gang
Standard
10 timers arbejde.

4995 kr./måned

Den mest populære plan. Her vil du få en grundig SEO-indsats der kan måles på bundlinjen.
Søgeordsanalyse
Implementering af SEO tekster
Metabeskrivelser på SEO sider
Løbende ekstern linkbuilding
Synlighedsrapport hver måned
Hastighedsoptimering
Fast kontaktperson
Kom i gang
Premium
16 timers arbejde.

7995 kr./måned

Den store plan er essentiel til store virksomheder, som ønsker en massiv SEO-indsats.
Søgeordsanalyse
Implementering af SEO tekster
Metabeskrivelse på SEO sider
Løbende ekstern linkbuilding
Synlighedsrapport hver måned
Hastighedsoptimering
Fast kontaktperson
Kom i gang
Alle priser er eksklusiv moms.
Bliv kunde

Hvad vores kunder mener om os...

Et sundt kundeforhold er nøglen til det perfekte forløb. Vores kunder er tilfredse med vores marketingydelser. Du er velkommen til at ringe til os med en uforpligtende samtale.
Vækst digitalt
Få samlet al marketing ét sted
Få skarpe specialister
  • Copenti ApS kunder
    Jeanine Rubæk Bærensen
    Indehaver af I Gode Hænder
    Jeg har længe ledt efter en samarbejdspartner med optimering af min hjemmeside, så jeg er så taknemmelig for den professionelle support jeg får fra Copenti med SEO-optimering af min webshop. På ganske kort tid har jeg allerede oplevet mærkbare resultater af indsatsen. Hvis man har den mindste tvivl eller spørgsmål kan man altid ringe eller skrive.
  • Copenti ApS kunde MB Gruppen
    Mathias Blum
    Indehaver af MB Gruppen
    Jeg har været glad for mit samarbejde med Copenti omkring mine hjemmesider. Den er super professionel og æstetisk. Dertil var jeg slet ikke klar over, hvor meget SEO optimering betyder for mit brand. Jeg har oplevet en øget digital synlighed både for MB Autoteknik og MB Gruppen.

Tobias Elleholm

Indehaver
"Mange virksomheder undervurderer SEO optimering fordi de ikke ser øjeblikkelige resultater. SEO optimering er en fornuftig investering, og kan øge din digitale synlighed. Man skal være forberedt på, at man først ser mærkbare resultater efter noget tid."
Indehaver af Copenti ApS Tobias Elleholm

SEO optimering

Hvis du ønsker at dukke op på relevante søgeresultater for din virksomheds produkter eller ydelser på Google, så bør du foretage søgemaskineoptimering. Dette kan du enten selv gøre, eller hyre et marketingbureau såsom Copenti ApS. Hvis du ikke har de store kompetencer inden for SEO, så kan du enten søge viden på fx YouTube eller blive oplært af et bureau. Du kan også outsource det fulde arbejde til et bureau og derved få SEO konsulenter til at udføre søgemaskineoptimering på et professionelt niveau. 

Når man arbejder med SEO arbejder man også med et bestemt emne. I de fleste tilfælde er det dig der er eksperten på området , og derfor er din viden også værdifuld til at skabe noget unikt indhold. Emnet kan være inden for den branche du driver virksomhed i. Hvis du sælger tøj, vil det give bedst mening at producere noget indhold omhandlende tøj. På denne måde kan du fortælle Google, at din hjemmeside har den bedste viden inden for et specifikt område. 

Før i tiden eksisterede der mange spamhjemmesider der udgav en masse tekstindhold som var stjålet fra andre hjemmeside. Dermed opnåede disse hjemmesidetyper høje rangeringer på Google. Sådan er det ikke mere. Nu om dage vægter Google orignalt indhold højt, og jo mere ægte og unikt indholdet er, desto større er chancen for at dit indhold kommer til at rangere højt.

Hvis du ønsker at komme i gang med SEO optimering hos Copenti ApS, så kan du kontakte os ved at klikke her. Vi vil hjælpe jer med at udforme den rette SEO strategi, og tage jer med hele vejen i vores arbejde. Vi kan sørge for, at jeres synlighed på Google forbedres.

Hvad er SEO?

SEO står for søgemaskineoptimering eller på engelsk search engine optimization. SEO er det arbejde der ligger i at optimere en hjemmeside, så den opnår bedre organiske resultater på Google. 
Når man arbejder med SEO, så arbejder man inden for flere forskellige områder. Disse fokusområder fik du et overblik over længere oppe på denne side.

Google har en masse forskellige faktorer der afgørende for, hvordan din hjemmeside rangerer. Endvidere udvikler Google sig også, og kan skelne mellem mange flere faktorer nu, end man kunne tidligere. I disse tider hvor vi benytter mobile enheder vægter Google fx, at din hjemmeside fungerer optimalt på mobile enheder, da langt flere brugere benytter mobile enheder frem for computere. Google fokusere i høj grad også på hvor hurtig din hjemmeside er, og hvor hurtigt den fremvises efter en bruger har klikket sig ind på den.

SEO er et længerevarende arbejde, hvor man først vil se resultater efter noget tid. Hvis det er et nyt domæne man foretager SEO på, så vil man være i det der kaldes Google Sandbox. Google Sandbox er et begreb hvor eksperter mener, at man i den første tid af domænets levetid ikke får den fornødne opmærksomhed, som man skal have for at rangere på Google. Med andre ord har Google placeret din nye hjemmeside i en sandkasse, indtil den er verificeret og klar til den 'virkelige' verden og rangering.

Der er ikke rigtig nogen viden der fortæller, hvor lang tid en hjemmeside er i Google Sandbox, men mange siger mellem tre til tolv måneder. Google Sandbox kan altså anses som værende en modningsperiode for en hjemmeside.

Hvad er E-A-T?

Som du nok allerede ved, så er arbejdet omkring søgemaskineoptimering en kontinuerlig proces, som du aldrig helt bør slippe. Det kan lyde som en stor mundfuld, men løbende SEO optimering er en nødvendighed, hvis du ønsker at se mærkbare resultater i søgemaskinerne. 

Google har de senere år introduceret for Search Quality Raters Guidelines, hvori man kan finde E-A-T. Processen omkring E-A-T er en rangeringsfaktor der vægter højt for en hjemmeside.

 E-A-T står for 

- Expertise (Ekspertise)

- Authoritativeness (Autoritet)

- Trust (Troværdighed)

Det er vigtigt at forstå, at der er mange holdninger til i hvor høj grad E-A-T vægtes når en hjemmeside skal rangeres og indekseres. 

E-A-T- er i al sin enkelthed nogle punkter som Google har implementeret med henblik på at skrue op for kvalitetskravende for hjemmesider i form af ekspertise, autoritet og troværdighed.

Hvis du fx foretager linkbuilding, så skal de links der peger ind på din hjemmeside opfylde E-A-T i det bedst mulige omfang. Ekspertisen kan måles i, hvor god en kilde linket kommer fra. Det skal helst være en kilde som er ekspert i den branche du bevæger dig i. Hvis du eksempelvis sælger køkkenudstyr, så er det godt at få et link fra en kok eller madblogger.

Ift. autoritet vil det betyde, at kilden der linker til din hjemmeside har en stor autoritet i form af en unikke og kvalitative indlæg om et emne.

Troværdighed omfatter dem der står bag kilden der linker ind til din hjemmeside. Det kan være en person eller virksomhed. Oftest har en hjemmeside med lang levetid opnået en større troværdighed end en ny hjemmeside.

Det svære ved at optimere E-A-T er, at der ikke er en checkliste eller opskrift som kan krydses af. Som tidligere nævnt er det et kontinuerligt arbejde, som aldrig stopper.

Hos Copenti ApS kan vi være din SEO-partner, som sørger for at optimere inden for E-A-T, og skabe noget værdifuldt indhold, så du kan opnå nogle gode rangeringer på Google-søgninger.

Hvad er core web vitals?

Core web vitals er en rangeringsfaktor fra Google, som blev udrullet i maj 2021. Core web vitals skal anses som en del af den samlede algoritme hos Google der er med til at definere, hvordan hjemmesider rangerer i søgeresultaterne.

Det er primært websitets hastighed, som nu får en større rolle i Googles vurdering, af hvordan dit website skal rangere på dine søgeord.

Der er tale om 3 målepunkter, som Google kigger på:

- Largest contentful paint (LCP)

- First Input Delay (FID)

- Cumulative Layout Shift (CLS)

Alle tre er signaler for oplevelsen af at besøge dit website. LCP og FID er udsagn om hastigheden på dit website, og de har en vægtning på 95% af de tre. CLS handler om hvor vidt dit website ændre sig, efter at det er blevet indlæst.
Skal vi tage en snak?
Du er velkommen til at ringe til os for en uforpligtende samtale omkring jeres muligheder inden for digital marketing. Vores specialister er klar.
crossmenu